25 March 2017

Pada-Mu Ku Bersujud - Afgan

Assalamualaikum....

Dulu ketika pertama kali mendengar lagu Pada-Mu Ku Bersujud nyanyian Afgan, hati terus jatuh cinta sampai dok ulang-ulang banyak kali. Ya Allah rasa tenang, sejuk, dan insaf....rasa terusik hati ni. Hari ni masa dok buat kerja kat pejabat pun sama, dok ulang-ulang dengar tu yang tergerak nak update kat blog...nak ajak anda semua dengar sekali bagi mereka yang belum pernah dengar. Rasanya dah ramai yang dengar sebab lagu ni dah lama kan...tapi takpe la tetap nak kongsi juga :)


Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu


Dalam sunyi aku bersujud

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails