03 January 2016

Ubahsuai dan Hias Rumah

Assalamualaikum...

Korang jangan terkejut tau kalau time korang masuk tu blog aku tengah bersepah ke...kejap gitu kejap gini heheeee. Okey sebenarnya aku tengah dok mengubahsuai rumah tempat aku membebel a.k.a blog diarymissnick.blogspot.com...

Sebabnya dah masuk tahun baru kan...mesti la nak ada pembaharuan sikit kan...dan lagi satu sebabnya dah lama sangat blog aku dok rupa tu...bosan kot tengok. Nasib baik tak bosan dengan rupa sendiri hahaha!!!

Aku dok buat perubahan sikit sikit...nak buat sekaligus takde idea plak ditambah dengan masa yang amat mencemburui...tak boleh nak mengadap laptop lama sangat.

Okey nak sambung kerja...bye :)

2 comments:

  1. Its ok..kalau nak buat ubah suai ini memang ambek masa sikit kan..nanti kalau buat cincai cincai tak puas hati plak..take your time..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tu la dh macam nak ubahsuai rumah plak...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails