24 January 2016

Perancangan Hari Ini Esok Dengan TO DO LISTS

Assalamualaikum...

Alhamdulillah sejak masuk tahun 2016 aku banyak bergantung dengan buku planner untuk merancang segala kerja dan aktiviti harian.




Sebelum ni aku tak kisah sangat pasal kepentingan planner ni...asal boleh je kalau sempat buat, tak sempat nak buat macam mana. Kadangkala lupa pun ada haha.

Jadi tahun ni segala apa yang aku buat setiap hari dah ada sedikit perubahan. Malam sebelum tidur aku akan tulis apa kerja atau aktiviti yang perlu dibuat keesokannya. Contohnya first sampai ofis kerja apa yang perlu dibuat terlebih dahulu. Balik kerja plak apa nak dibuat.

Sejak aku buat gini kan, takde lagi kerja yang aku terlupa dan tertinggal haha....segalanya teratur dan tersusun. Aku lebih nampak yang mana keutamaan dan sebaliknya. 

Semakin lama semakin sibuk, kerja semakin banyak. Jadi inilah kawan yang bersama aku setiap masa sebabnya selalu dalam beg dan dibawa ke mana je aku pergi hehe.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails