31 January 2016

Dapat Contact Lens Percuma Sebab Jujur

Assalamualaikum...

Maaf ini entry throwback lagi ye. Akibat kesibukan tahun lepas, banyak post tertunda tak dapat disiapkan. Maklum la semester lepas aku kan ratu kelas, dengan handle event lagi, dengan bisnes lagi....adoiiiii macam nak pitam haha tapi Alhamdulillah rezeki. Semester ni pun kelas banyak juga tapi tak sebanyak semester lepas dan aku pun dah boleh manage masa dengan baik. Banyak belajar dari pengalaman katakan :D

Bagi sesiapa yang rabun macam aku ni, lepas tu tak suka sangat pakai spek, pilihan lain untuk melihat dengan jelas ialah dengan memakai kanta lekap atau orang kampung aku panggil contact lens. Nak buat lasik belum mampu lagi.

Aku suka beli contact lens secara online di www.mrlens.com.my

Kadangkala ada juga beli contact lens di kedai-kedai optometri. Tapi kalau secara online aku adalah pelanggan setia www.mrlens.com.my sebabnya servisnya yang pantas. Tempat lain no komen sebab tak pernah cuba kan dan aku kalau dah suka kat situ maka kat situ je la susah nak beralih arah haha...nampak tak betapa setianya. Padahal malas nak tengok tempat lain.

Ok berbalik pada tajuk di atas, ceritanya gini...aku ada order sekotak contact lens dan dalamnya macam biasa la ada tiga pasang untuk tiga bulan. Macam yang aku kata servisnya memang pantas, order hari ni esoknya sampai kat ofis. 

Tak lama lepas tu receptionist kat ofis panggil aku katanya parcel aku ada lagi. Aku plak tanya dia betul ke nama aku sebab aku takde order apa-apa secara online....last contact lens tu la yang aku dah dapat. Aku ambil tengok eh betul la aku punya, sampai ofis buka dan tingggg sekotak contact lens yang sama seperti yang aku order yang dah dapat awal-awal tu. Maknanya aku ada enam pasang contact lens wei haha. Pelik juga kan ingatkan aku ada terbayar dua kali ke....tapi bila cek statement kad kredit aku ada satu bayaran je.




Tak lama lepas tu aku call pihak www.mrlens.com.my bagitau apa yang berlaku dan bagi nombor invois sekali. Ok katanya nanti diaorang cek....sebelum letak telefon tu banyak kali juga la dia say thanks for sebab being honest. Tak lama lepas tu aku dapat email ni.......

MrLens
to me

Order Number: 41239
Hi Nik Azidah,
Thank you for being honest. Yes. We have checked. You have only paid once. We would reward you with that free box for your honestly.
Cheers,
Jason


Alhamdulillah rezeki aku dapat contact lens free sekotak bersamaan dengan tiga pasang. Jimat bekalan aku untuk tiga bulan. 

Jom usha www.mrlens.com.my, pelbagai jenis dan jenama contact lens ada kat situ. Pilihannya banyak sangat berbanding dengan kedai optometri. Bukan setakat contact lens, spek pun diaorang ada jual juga cuma aku tak boleh beli walaupun berkenan. Bab spek aku kena pergi kedai sebabnya susah sangat nak memilih. Aku kan bertudung so kena cari spek yang bingkainya tak terlalu lebar nanti jadi kembang tudung hehe. Aku selalu stress time nak beli spek baru sebabnya susah sangat nak jumpa yang berkenan di hati, sampai terkeluar keluar rambut ni haaaa sebab dok mencuba spek...sebab tu aku akan pakai spek sampai la buruk baru tukar. Satu penjimatan di situ hehe.

Ok jangan lupa ye gi jenguk www.mrlens.com.my

2 comments:

  1. tahniah...xsia2 jujur kan, dpt rezeki contact lens free..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails