06 November 2015

Back to Nature....Jom Detoks!

Assalamualaikum...

Hari ni pertama kali sediakan air detoks dengan campuran halia....yes memang best untuk buang angin. Dah seminggu aku dok amalkan air detoks dan lagi power apabila aku ambil Alfalfa Complex sekali. Dah lama tak berdetoks yang betul-betul punya....ni apabila dah terasa badan lenguh penat baru teringat ooooooo okey dah lama tak buat detoks rupanya....confirm berlonggok toksin dalam badan ni hehe...

Sebelum ni just guna green tea campur lemon...atau pun green tea campur asam keping. Pagi tadi sebelum pergi kerja siapkan air ni dulu....masa ambil lemon ternampak ada halia tu terus ambil halia sekali hiris halus-halus dan masukkan dalam air bersama hirisan lemon dan green tea. 




Watermark kat gambar tu aku letak ai-inspire.blogspot.com sebab pada mulanya nak update kat blog sana....tiba-tiba ehhhh berubah fikiran so malas la nak ubah balik watermark tu...sama je kan kedua-duanya tetap blog aku.

Jom la korang cuba....seriously best cenggini haaaaa (bayangkan ibu jari ke atas ye haha)...

Khasiat dan Kebaikan Teh Hijau (Green Tea)



1 comment:

  1. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails