06 January 2015

Jem....Seronoknyaaaa :D

Assalamualaikum...

Selepas bercuti selama dua minggu akhirnya semalam, hari isnin 5 Januari 2015 aku masuk kerja balik....rasa macam nak sambung cuti je haha tapi mana boleh kesian la kat students kan...tapi rasanya diaorang suka kot kalau lecturer cuti ni kikikiki :D

Semalam kelas aku petang je jadi aku masuk lambat sikit la...kiranya tak sempat jumpa dengan encik jem. Hari ni pun sama kelas tengahari...jadi dalam jam sembilan ke aku gerak la pergi ofis. Tapi esok ada kelas pagi jam lapan hehehe...confirm la kena mengadap jem. Takpe la adat la kan kalau kerja kat Kuala Lumpur / Selangor ni. Kalau tak nak jem sila balik kampung tanam sayur kat belakang rumah.




Kadangkala kalau bawa bekal sempat la aku makan sambil layan jem....makan nasi, makan roti canai hahaha. Jadi sampai ofis tak payah la nak makan lagi...jimat masa dan boleh buat kerja lain. Ok tataaa ^_^

4 comments:

  1. Hihi.. menguji kesabaran

    ReplyDelete
  2. hehe tak sah lah kalau tak jem kalau kat kl nun.. parit buntar ni pun rajin jem da sekarang hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parit buntar pun dah makin maju itu yang jem tu hehe...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails