15 September 2014

Kelengkapan Dapur Cantik Berkualiti


Assalamualaikum....

Sorry semua aku kurang aktif sikit blogging akhir akhir ni....ada keje sikit nak kena siapkan, so agak sibuk la juga kan....malas nak cakap banyak, korang boleh jenguk jenguk post aku yang sebelum ni....kalau rajin baca la sebab agak panjang....nah link post tu Kembali Berniaga 

Okey pengumuman ye.....seperti yang aku bagitau dalam post tu yang aku nak maklumkan kepada semua bila dah siap kan....hehe ini la bendanya uolsssss....

FANPAGE FACEBOOK.....aku dah kembali berniaga secara aktif dan efektif...boleh LIKE https://www.facebook.com/KelengkapanDapurCantikBerkualiti 

Ada yang tanya aku dah tak jual tudung dan baju ke....untuk sementara ni memang tak sempat lagi...aku pun dalam proses nak ambik mood katanya kan hahaha....sebab aku bermula dengan jual pakaian dan itu memang passion aku....fesyen dan kecantikan tak dapat dipisahkan uolssss!

Aku dah ada perancangan.....sampai masanya i will inform to all of you ok :)

6 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails