11 August 2014

Raya....Kerja.....Blog

Assalamualaikum....

Macam tak sesuai je tajuk kat atas ni tapi ahhhhh lantak la....rindunya kat blog ni berminggu minggu aku tak berceloteh merapu meraban....idea ada je tapi aku busy yang amat...orang lain lagi busy tapi ada je masa update blog hehe....

Masa sangat mencemburui aku....ok meh nak cerita sikit....lepas cuti raya tu aku busy dok marking paper....orang lain seronok beraya sana sini....aku plak sabtu ahad dok berkerut kerut muka mengadap exam paper oiiiiiii....dan 4 Ogos masuk kerja so faham faham la mood seriously ke laut....dah cuti raya sampai sepuluh hari memang la...mood kerja pun tingtong apatah lagi aku nak mengadap blog...

Awal pagi selasa 5 Ogos atuk belah suami aku meninggal....so lebih kurang jam tiga pagi tu jugak kitaorang terus gerak balik kampung kat Johor...baru sehari masuk kerja aku cuti lagi...selasa rabu tu kira cuti emergency la...nasib baik bos memahami....

Khamis masuk kerja haaaaaa kau bertimbun kerja nak kena buat.....siapkan dokumen dan fail sebab minggu ni ada audit hehehe...maka bersengkang mata la aku dan kawan kawan ofis lengkapkan apa yang kurang, siapkan apa yang tak siap....sebelum tu berseronok seronok raya lepas tu beronok dua ronok dengan segala macam kerja...padan muka hehe...

Itu la kisahnya....dan selamat kembali berblog diucapkan kepada diri sendiri....sekian :)

4 comments:

  1. singgah syawal , ada kalanya kesuntukan masa membataskan kita untuk terus menulis di arena maya yg kita sayang ni kan.. :)

    ReplyDelete
  2. @ anajingga...
    Thanks sudi singgah...selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  3. baru nak wish. selamat hari raya! hehe

    keje2 jugakk.. kesihatan jgn lupa jaga.. peace :)

    ReplyDelete
  4. @ Cik Nadyya...
    Selamat hari raya maaf zahir batin :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails