25 August 2014

Akhirnya Habis Jugakkkk

Assalamualaikum....


Seperti yang aku pernah bagitau dalam post sebelum sebelum sebelum ni....aku ada lima puluh lebih kalau tak silap aku la entri kat draft folder...malas nak cari balik entri lama untuk tengok fakta yang tepat bukan anggaran semata mata...dan selepas berbulan akhirnya siap jugak semua tu dan berjaya published....

Penat tau.....oiiiii mengalahkan orang kerja sawah la plak padahal dok dalam bilik mengadap laptop je pun!!!!

Punya la lama entri tu dok ada dalam draft folder tu sampai aku naik jemu tengok....paksa gak diri untuk siapkan...kalau tak paksa memang tak jalan la kan hehe...

Okey la itu aje nak cakap...bye :D

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails