16 July 2014

Memekak Sana Sini

Assalamualaikum....

Salam Ramadhan...dah 18 hari kita puasa kan kejap je rasa...kalau dulu masa zaman kanak-kanak rasa lambat sangat masa berjalan...bukan apa sebab tak sabar nak raya huahuahua...

Ok back to the topic...sangat ringkas bebelan aku hari ni...

Kita dikurniakan akal yang sempurna jadi guna la dengan sebaiknya....setiap masalah yang datang ada jalan penyelesaiannya....memekak sana memekak sini dengan harapan masalah akan selesai???? hmmm jangan mimpi la....

Jadilah manusia yang bertanggungjawab dan tahu bersyukur dengan apa yang dimiliki....jangan tahu nk komplen je sampai mati pun tidak akan ada yang elok depan mata...

Fikir fikirkan :)

6 comments:

  1. rimas kn ngn orang2 camni.. haishh..

    ReplyDelete
  2. Setuju..sebelum wat pape..knlah berpikir secara waras dulu..jgn melulu je..

    ReplyDelete
  3. Yeay..dapat juga intai blog awak..kita jarang bukak blog..sebab tu macam ketinggalan jauh daripada orang lain.hehee...apa pun..salam persahabatan..

    ReplyDelete
  4. betul setuju . pe yg dpt kalo memekak sne sini kan...

    ReplyDelete
  5. Hehe thanks semua sudi singgah dan tinggalkan jejak kat sini :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails