13 July 2014

Aktiviti Dalam Lif

Assalamualaikum...

Selamat pagi dan selamat berpuasa...hari ni hari Ahad tu yang pagi pagi buta dah mengadap blog...lepas solat subuh tadi masukkan baju dalam mesin basuh then terus on laptop...

Okey nak tanya apa aktiviti korang bila masuk dalam lif yang ada cermin????  Lagi lagi time tu tengah keseorangan kan hehe...

Aku????? Apa lagi pintu lif tutup je aku terus tengok cermin hahaha.....jakun maklum la kat rumah takde cermin besar sampai lantai...harus la cermin lif jadi mangsa....boleh tengok penampilan diri dari atas kepala sampai ke kaki...


Tapi time sorang sorang je la aku buat kerja macam ni...kalau ada orang aku diam tak terkata...aku ni pemalu tau ^_^

Selalu yang jadi mangsa lif kat rumah aku la....ada cermin dan jarang sangat ada orang bersama masa guna...sebab aku dok apartment yang low density....empat tingkat aje tapi ada lif....apa lagi ambik peluang la kan...datang mood selfie aku siap ambik gambar lagi haha ngenggggg!!!!

P/S: Jom join group ni sekali Sahabat Blogger MissNick....ramai ramai masuk dan lepas ni boleh ping blog kat sana...meriahkan dunia blogging anda :)  
 

2 comments:

  1. Tiap kali masuk lif, mesti cari ruang nak bersandar walaupun cuma satu tingkat!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails