06 June 2014

Status Panjang...So????

Assalamualaikum...

Aku memang suka update status facebook panjang panjang....bukan selalu la tengok mood jugak...aku suka menulis dan bila idea tengah mencurah curah tu yang jadi panjang....hummm macam air mengalir kau so tadah la kat wall facebook takut membazir kan...

So jangan nak pelik...jangan nak heran...walaupun ada yang pelik...ada yang heran....tapi ada aku kisah??? Tak tumpang wall sesiapa kan....aku tak mengutuk orang tak mengata orang kan....hewhewhew harap maklong ye...apa yang aku update kat facebook aku akan update jugak kat blog nanti mengikut kesesuaian la...dan mungkin akan jadi lagiiiiiiiiiiiiiiiii panjang haha....kiranya facebook itu hanya singgahan idea sementara...so di sini la yang kekal sampai la blogger tutup....boleh gitu drama sangat aku ni...

Aku banyak update tentang kehidupan....apa yang aku lihat secara realiti...pengalaman...kalau tak suka sila unfriend....senang kan hehe....nape la dok buat susah lagu tu :DDDDD

Ok tataaaaa....nak gi buat karangan kat muka bukuku...

2 comments:

  1. betul tue kalau x suka unfriend je

    ReplyDelete
  2. @ Nurzakiah Hanum
    Yes senang kan...tak payah nak pening2 hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails