03 June 2014

Melayu Kutuk Melayu

Assalamualaikum....

Sedih la baca bila orang melayu sendiri kutuk melayu......ni la spesies yang sungguh ketinggalan zaman....patut hidup zaman 13 Mei 1969 je....orang dah masuk zaman moden ni tak main dah isu perkauman....banyak lagi benda penting lain untuk dibincangkan....

Padahal takde benda pun...salah faham je terus nak kata macam macam....kan dah termalu sendiri....berapi api dikutuknya kaum melayu ni.....panjang lebar sampai jadi kecoh sebab seolah olah menghasut dan ingin menjatuhkan....bila bersuara tak pandang kiri kanan....sorang nak lawan dua puluh orang....yang dua puluh orang ni berada di pihak yang benar sebab tak tau apa apa....dia ingat kaum lain nak sokong...tapi kaum lain join melayu ni...semua orang marah kot....

Tuduh tanpa menyiasat....setelah disiasat rupanya hummmmm rupa rupanya adik yang buat hal...si kakak melenting konon nak membela....okey macam ni si adik dari department A...kakak dari department B...yang melayu dikutuknya department C....kakaknya ingatkan si adik dari department C sebab department C ni majoriti melayu....dikatanya department C cuba nak menjatuhkan si adik padahal department C tak tahu apa apa...dan department C tak pernah kisah pasal adik dia sebab takde kaitan pun....korang faham tak???? hehehehe...

Malunyaaaaaa...kalau aku la dah tak tau nak sorok muka kat mana :D

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails