29 March 2014

Hilang Boyfriend Hilang Kawan

Assalamualaikum...

Hai uolssss masih ada yang berjaga ke???? Biasa la kan malam minggu....esok cuti yahuuuuu!!! Eh takde maknanya esok cuti untuk aku huhu....ai kerja uolsssss biasa la berkhidmat untuk negara hehe...takde la berkhidmat untuk anak bangsa je :D ....aku kan mengajar part time hujung minggu...Alhamdulillah rezeki...

Okey meh nak cerita sikit....dah lama aku perhatikan benda ni...ingatkan masa aku zaman remaja hingusan je wujud...zaman remaja tak kisah la sebab masa tu mungkin tak matang lagi kan....tapi dah masuk peringkat umur dewasa pun ada lagi mereka yang seusia atau lebih tua dari aku bersikap sedemikian....

BERCINTA SAMPAI TAK INGAT DUNIA!!!!! Kerana cinta sanggup lupakan dan ketepikan segalanya....ketepikan kesenangan hidup sendiri....ketepikan kawan kawan....sikit sikit alasan tak boleh itu tak boleh ini sebab boyfriend tak benarkan....boyfriend tak suka la hummm macam macam....

Tapi tak sempat nak berkelip mata...tak sempat nk ucapkan selamat berbahagia semoga kekal ke jinjang pelamin.....tuptup dah kena tinggal....akhirnya hilang kawan hilang boyfriend...jiwa merana....tanggung malu...bercintan cintun bagai nak rak bukan jaminan  si dia akan jadi pasangan halal kita....THINK!

Apa saja yang kita lakukan dalam hidup....jangan fikir nak seronok je...semua tu sementara....yang datang derita berpanjangan....ada akal guna sebaik mungkin....hidup ini sangat singkat untuk dibazirkan dengan perkara sedemikian :) 

3 comments:

  1. bopren pun kemain ag nk kongkong hidup org tu...si gepren pun pndai2 la adjust situasi..

    ReplyDelete
  2. yeahh..sokong..sekarang ni..ramai yg bercinta lupa kawan..bila putus baru lah nak ingat..

    ReplyDelete
  3. @ misz sheyla...
    hehe tu la penat nengoknya...kesian...

    @ alia azman...
    time tu baru sengeh2 datang cari kawan balik...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails