08 February 2014

Kemas Susun Blog

Assalamualaikum....

Dah banyak hari tak update blog....ada je dok jenguk jenguk cuma tak sempat nak menaip post baru....hari ni cuti so jengjengjeng menggodek blog la apa lagi kan hehe...

Sebelum ni rasa macam berterabur sikit....berterabur bagi aku la sebab susah aku nak cari post post lama yang penting...dulu dulu rasa ok je macam tu....so hari ni kita menyusun dan mengemas bagi sejuk sikit mata dan hati ni....

Okey ni diaaaaaa.....dah buat page baru kat bawah header blog....ada resepi, jalan-jalan cari makan, fesyen, dekorasi, buku, motivasi, perkahwinan, produk, kesihatan, kecantikan, dan kewangan...kalau letak label semata-mata klik je akan keluar semua post yang berkaitan....jenuh la kau kalau post yang kau suka tu ada paling bawah...kecuali kalau memang nak tengok semua kan....ni di setiap page aku dah letak satu satu post title untuk memudahkan pencarian....



Senang sikit la aku nak cari apa-apa yang best lepas ni...best kerrrrr???? hahaha...harus la cakap best kan...kalau aku tak cakap sape lagi nak cakap :D ....selain tu juga memudahkan orang lain untuk baca apa-apa yang mereka suka....

Okey satu harapan...semoga makin rajin update blog...sekian :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails