23 January 2014

Nikmat Tahun Baru

Assalamualaikum...

Hari ni dah masuk 23 Januari 2014...kejap je masa berlalu kan....jadi sebelum masuk tahun 2015...sebelum cerita aku jadi over basi...aku nak share sesuatu yang berlaku pada awal tahun ni...

Haaaaa tu diaaaa!!!! Kejadian berlaku pada 6 Januari 2014...hari Isnin...



Nikmat pertama di hari pertama kerja pada tahun baru....last semester kelas aku semua tengahari....so aku takde la nak rushing pagi pagi buta keluar rumah kan....enam bulan tak masuk ofis pagi....sekali ambik!!! Lambat!!! Dekat jam 9 baru sampai ofis!!! Sem ni ada kelas pagi....tiga hari pagi dan dua hari lagi petang....azam baru nak datang ofis awal...tapi belum apa apa dah lambat hehehe...

Mak aiiiii terkejut aku jem gilerrrr....sebelum ni takde la macam ni....sem sem yang sebelum ni aku ada kelas pagi....kalau keluar jam 7...dalam 7.45 aku dah sampai ofis....ni keluar jam 7 dekat jam 9 sampai....hummm rakyat Malaysia makin kaya ke ramai betul yang guna kereta....kos hidup makin meningkat....harga minyak makin naik....kereta makin bertambah kat jalanraya.....sudahnya sekarang ni aku terpaksa keluar rumah setengah jam awal...jadi dapat la sampai ofis sebelum jam 8 pagi...

7 comments:

  1. pagi2 memang jalan jem teruk gila, memang bercinta kalau nak sampai ke office tu... huh, lagi2 kalau federal highway...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... Perlu kesabaran y tinggi tu jika tersekat dlm trafik jam..

    ReplyDelete
  3. Kannn! Jem sekarang tak henggat. Kereta banyak gile. Semua orangdah kaya. Haih! Nasib baik dah tak belajar and kerja sendiri. So, boleh la pilih timing yang betul nak keluar rumah. Heheee. Anyw, selamat menempuh jem! Heheee.

    ReplyDelete
  4. Malaysia Semakin Maju :)

    shafiqhashim.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tah.pelik jugak malaysia ni.haha

    ReplyDelete
  6. Mmg menduga kesabaran bila jadi cmni.Jika berkesempatan jenguk2 la ke blog saya doknganga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. @ Farah Waheda Wahid...
    haha bercinta berkasih sayang bagai baru sampai ofis...

    @ Nasuha Puteri Nass...
    tu la selalu dok pujuk hati sabar2 sambil tengok jam sebab dah lambat hehe...

    @ Nana Kamarul...
    huhu untung la keje sendiri...tak tau la klua dari celah mana kete ni banyak sangat...

    @ Shafiq Hashim...
    hehe Alhamdulillah kalau betul2 maju...

    @ piqa da bajitos...
    tu la sampai sekarang dok pelik :D

    @ Yusuf Ahmad...
    hehe betul2 menduga...insya Allah nanti sy masuk melawat blog awak ye...btw tq datang sini..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails