24 January 2014

Jangan Berduka

Assalamualaikum...

Sebagai manusia biasa yang tidak sempurna...kita tidak terlepas dari perasaan sedih...berdukacita...aku pun sama....kadangkala kita sedih sebab kerja....sebab peribadi...faktor sekeliling.....dan macam macam lagi la....kadangkala takde sebab tiba-tiba nak sedih plak hehehe...tapi tak boleh nak layan sangat kan....cepat cepat bangkit...jangan biarkan aura negatif tu singgah lama lama kat hati jiwa dan kepala otak kita ni....

Muhasabah diri....kena ingat kalau kita rasa kita susah...ada lagi orang lain yang lebih susah dari kita....yang kurang bernasib baik....jadi bersyukur la dengan kehidupan yang kita miliki hari ni....kalau ada kurang cuba perbaiki....ok pesanan untuk diri sendiri dan juga sesiapa yang sudi baca...terima kasih :)

"Janganlah engkau berdukacita, sesungguhnya Allah bersama kita" .




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails