14 January 2014

Cuti Blog Sementara

Assalamualaikum...

Dah banyak hari tak jenguk blog...apatah lagi nak update kan....

Tuan punya blog demam huhu....hari Khamis lepas 9/1/2014 tu masa bangun tidur pagi aku da rasa tak sedap badan...masuk tengahari je kepala berdenyut-denyut sakit giler hokey tak berenti sakitnya....aku tahan lagi....nasib baik kelas petang so boleh la aku masuk lambat....takde la aku merana kat ofis dengan sakit kepala ni kan...

Masa drive balik dari kerja malam tu aku dah tingtong hehe.....rasa seksa jiwa raga nak sampai rumah....dah sampai tu apalagi aku terus tidur terbongkang....kepala sakit giler dan badan menggigil....nak buka mata pun tak boleh....away terus tv, laptop dengan henfon...orang call pun aku tak jawab haha....makin sakit kepala aku tengok benda benda tu semua.....tidur pun dalam gelap...

Esoknya makin teruk.....MC je la....selera makan hilang terus...tapi paksa makan jugak sebab nak alas perut dan nak makan ubat....aku makan roti sikit je dan terus makan ubat....baring dengan selimut tiga helai still sejuk lagi....siap pakej muntah lagi haha....so memang tak boleh nak masuk apa-apa makanan...

Aku ni kan kalau ikutkan tak suka sangat nak makan ubat....dan tak suka pergi klinik atau hospital....tapi aku mengalah sebab tak tahan sangat lembik dah badan ni....lepas balik klinik tu memang betul betul disiplin la aku makan ubat hahaha....ni dah okey sikit la...tapi batuk belum hilang lagi....

Sakit itu penghapus dosa-dosa kecil.....baru sikit dugaan dari-Nya...jadi bersabar la :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails