30 December 2013

Bawah Pokok Tepi Jalan

Assalamualaikum....

Tinggal lagi satu hari kita nak melangkah ke tahun 2014.....cepat betul masa berlalu kan....semoga kita semua bertambah baik dan maju dalam kerjaya dan juga kehidupan...amin :)

Hari ni keluar pegi bank kejap ada urusan seri paduka baginda hahaha....lepas keluar dari bank tu terus pegi makan tengahari...lapar siot dari pagi tak makan...

Ke mana destinasi makan hari ni??? Tentunya bukan restoran mewah atau restoran berhawa dingin atau restoran makanan segera.....tapi kita makan kat gerai bawah pokok tepi jalan....dah lama giler tak makan kat area Taman Shamelin tu...sekali sekala pekena best jugak kan...dulu masa dok Pandan Indah selalu jugak la makan kat area situ....

Sambil makan bukan sambil borak....tapi sambil menikmati keindahan makan tepi jalan hehe....kat area rumah aku sekarang takde gerai-gerai macam tu....

Nasib baik kami satu kepala tak kisah makan kat mana-mana pun...takdenya nak eeeee makan tepi jalan errrrr tak nak la panas tak selesa blablabla....padahal kalau kau sorang sorang kau makan jugak kan....saje nak tunjuk diva depan kawan-kawan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails