11 November 2013

Jangan La Macam Ni

Assalamualaikum....

Okey aku memang jenis kalau orang follow aku...aku akan follow balik orang tu walaupun dia tak minta....just sebagai penghargaan dari aku....kalau ada yang follow aku hari ni....dan tengok esok aku masih belum follow mereka....jangan kata aku tipu hehehe....kadangkala aku tak follow immediately disebabkan kekangan masa.....tapi aku akan follow bila masa mengizinkan aku untuk jenguk semua blog follower....aku kena baca dulu apa yang ditulis baru follow...tak kan la nak masuk tekan butang follow then blah.....NO NO NO ok haha....kalau ada yang tertinggal tolong inform....maklum la aku manusia yang tidak sempurna kadangkala melakukan kesilapan :D

Tapi kalau keluar macam ni....tak dapat den nak nolong eh hehe...


Tengok okey Profile Not Available...so uolsss sila enable...tapi kalai tak sudi tidak la mengapa hehe...


Invited readers only.....huhuhu takpe la nak buat macam mana...

Terima kasih sudi follow.....mana tau ada yang bertuah dapat hadiah ke hehe....bye :)


****************************************
Like page MissNick Collection untuk mendapatkan update dan promosi terkini.
 
Kejayaan memerlukan pengorbanan yang bukan sedikit. Sentiasa tabah dan sabar. Insya Allah segala impian menjadi kenyataan :)

****************************************
 

2 comments:

  1. @ Wan Maruzen Wan Husain...
    jom pakat2 follow haha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails