02 November 2013

Happy Deepavali

Assalamualaikum....

Huargggggghhhhhh hari ni cuti....rasa macam pelik je sebab selalunya pagi sabtu aku dah keluar rumah pergi kerja....

Selamat menyambut hari Deepavali kepada kawan-kawan dan rakyat Malaysia yang beragama Hindu....mintak maruku sikit hehe...selalunya berbalang balang maruku ada kat meja ofis lepas ni diaorang bawa.....yang melayu la sibuk makan dah benda free semua sedap hahaha....dan isnin depan ada jamuan sempena Deepavali kat ofis....aku paling suka kari....okey tak sabar nak makan :D




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails