06 October 2013

Tangan Putus Tepi Jalan Jadi Perhatian

Assalamualaikum....

Korang kalau nampak tangan tu kat tepi jalan....apa perasaan???? Terkejut beruk....demam kura kura...macam macam la kan...kalau aku pun mau berdebar empat puluh hari...berita ni aku baca kat Sinar Harian...serius macam real kan tangan tu....benda berlaku kat luar negara la bukan kat negara kita....pelik pelik kan mereka ni bergurau...takde keje hehe...




NOTTINGHAM - Gurauan seorang jurusolek artis amatur ternyata menjadi apabila‘tangan putus’ yang direka dan ditinggalkan di tepi jalan jadi tumpuan ramai.

Polis juga terpaksa dipanggil bagi menyiasat kewujudan tangan manusia yang putus  itu.

Paul Plumber, 34, mencipta tangan palsu yang sudah putus dan dalam keadaan ngeri di tepi jalan dan meninggalkannya untuk dijadikan bahan tontonan kepada sesiapa yang lalu di kawasan itu.

Gurauan itu ternyata tidak menjadi apabila salah seorang orang awam yang lalu di kawasan itu menghubungi polis kerana mempercayai tangan palsu itu merupakan tangan manusia yang betul.

Plumber terpaksa mengakui kepada polis beliau hanya cuba bergurau kepada orang yang lalu-lalang di tepi jalan di tepi jalan Hyson Green.

“Kami hanya memberi nasihat kepada Plummer berhubung tindakan gurauannya yang tidak kena pada tempat itu,” kata salah seorang pegawai polis Nottingham.

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails