29 October 2013

Sesi Review Blog Follower

Assalamualaikum....

Dalam dok mengantuk tersengguk sengguk pun nak update jugak hehe...sebab ni cerita hari ni punya...kalau esok cerita lain dah...

Hari ni aku dah start buat operasi follow secara besar besaran di blog sesiapa yang dah follow aku....besar besaran kau tak nak kalah!!! seperti yang aku bagitau sebelum ni iaitu di Blog Kesukaan Sayaaaaaa......rasanya tak perlu dijelaskan lagi...nak tau klik je link tu dan baca la segala bebelan macam mak nenek kat situ hehe....




Hari ni aku spend masa sikit untuk view balik semua ni....aku appreciate sesiapa yang follow blog ni...so itu je la cara aku nak balas....lain lain???? mungkin aku akan buat contest atau apa apa je la untuk mereka...masih dalam perancangan...

Setakat hari ni dah lebih sepuluh blog aku review....ye la tak kan nak masuk just tekan butang follow dan blah macam tu je...aku nak jugak baca apa yang ditulis sekali kan....komen komen ke....sebab tu aku ambik masa nak follow semua tu...

Memang dah ada yang aku follow sebelum ni...tapi tak semua atas beberapa faktor.....faktor gitu kau hahaha.....faktornya ialah suka tangguh apa yang nak dibuat....jangan la contohi aku....kalau ada follower satu atau dua orang sehari pun terus review....jangan dok peram sampai berbulan bulan hehe....

Disebabkan sekarang ni aku dah mula aktif blogging...jadi aku dah mula ambik tau segala yang berkaitan blog secara serius.....thanks untuk semua ok ^_^

P/S: Aku tak dapat nak follow blog yang disable profile review atau yang tak boleh nak klik pada nama dia atau sebab sebab lain yang menjadikan aku tak boleh masuk blog itu....bukan salah aku....harap maaf :D


3 comments:

  1. wah gud jobs. review blog mungkin cara terbaik nak balas budi y follow blog kita kan

    ReplyDelete
  2. @ Liza Licha...
    can't wait but have to wait haha :D

    @ Marou Apple Hijau...
    yes of course :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails