15 October 2013

Hari Raya Aidiladha Aku

Assalamualaikum....

Eeeeee mesti korang tengah dok makan daging kat kampung ni kan....lepas tu berkumpul dengan family dan saudara mara...makan sedap sedap....aku???? berkumpul dengan husband je depan tv....lepas tu makan nugget, sosej, ayam masak black pepper, dan nasi...ngadap tu je la hari ni.....itu la juadah hari raya kami hahaha...

Aku malas nak masak yang special...so masak je la makanan yang selalu dimasak...lagipun husband kerja shift petang hari ni takkan la aku nak melantak sorang sorang nak habiskan semua tu....takde selera la...

Pagi tadi call mak kat kampung.....huiiiii best uolsssss ada nasi minyak...roti jala...kari ayam...ayam masak merah....kurma daging....dengan rumah riuh rendah dengan family dan saudara mara....aku merasa kemeriahan tu by phone je la huhu....sedih :(

Hummmm takpe la nasib baik raya sehari je kan....esok dah kerja...so lupakan semua tu macam la tak biasa raya jauh hehe.....dulu masa study kat Sabah dua tahun ok raya puasa kat sana....tapi tak sunyi la sebab ramai jugak kawan kawan tak balik sebab cuti yang sangat singkat dan lepas tu ada final exam....so meronda berhari raya kat sana je la.....then lepak kat hostel study and stido....

Ok selamat hari raya.....kepada yang balik kampung tu selamat kembali ke tanah tempat mencari rezeki...hati hati di jalan raya dan take care ye...bye :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails