26 October 2013

Diana Amir Sopan Bergaya

Assalamualaikum....

Sape ada beli Majalah Nur edisi November 2013????? Angkat kaki!

Untuk edisi November punya cover depan ialah Diana Amir.....makin cun melecun la dia sekarang kan sejak bertudung ni....dulu aku tak pandang pun dia ni hehe....bila dia dah pakai tudung tu la aku mula respect sebab gayanya nampak sopan menarik untuk dipandang....nampak manis, berseri, dan menawan....

Sape kata bila pakai tudung susah nak dapat rezeki??? Aku rasa makin mencurah curah ada la....makin laku dia sekarang....yang makin buat aku resepct dia sangat istiqamah dengan penghijrahannya....




Dah kahwin pun Diana Amir ni malam tadi (25 Oktober 2013) di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya....dengan jejaka pilihannya iaitu seorang pensyarah di Universiti Teknologi Mara (UiTM)....selamat pengantin baru semoga kekal bahagia ke akhir hayat.....

Okey kalau nak tau lebih lanjut pasal Diana Amir beli la Majalah Nur edisi November 2013....banyak cerita terbaru mengenainya....aku ni pembaca tegar Majalah Nur setiap bulan tak pernah miss....masuk hujung bulan je aku dah start cari majalah ni untuk keluaran bulan berikutnya....bukan apa takut dah masuk bulan tu nanti habis plak hehe... 


4 comments:

  1. kite pon x beli lg ni
    kang habes lak lmbt2

    ReplyDelete
  2. Setuju! Sapa kata pakai tudung susah nak dapat rezeki... jangan pakai tudung saji dah le... hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah kpd Diana Amir. Muka dia nampak lebih bercahaya sejak berhijrah.

    ReplyDelete
  4. @ piqa da bajitos...
    gi beli cepat2...

    @ uncle gedek....
    hehe tudung saji ye uncle...cuba uncle ambik gambar pakai tudung saji plak....

    @ Teena Tna...
    tu la cantik kan berseri2 je x puas tengok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails