20 October 2013

Blogging dan Nuffnang

Assalamualaikum....

Selamat berhujung minggu dan selamat bercuti....sesiapa yang tinggal kat negeri yang kerja hari Ahad selamat bekerja okey :D

Dah lama tak dapat banyak Buffered Earning dari Nuffnang.....dah kira banyak la tu bagi aku yang suam suam kuku ni hehe....dalam minggu lepas kot tiba tiba tingggg bertambah jadi lima....sebelum ni ada tiga....so satu dah tamat then tiga yang baru sekali masuk....SONY NEX 5-T, PROJECT DURIAN dan Nestle Drumstick.....
 

Sebelum ni pernah je dapat lima BE dari Nuffnang tapi aku jenis tak kisah...orang kata takde perasaan....lima ke enam ke sepuluh ke ada aku kisah haha....walaupun blog aku ni dah lama dari tahun 2010 lagi...kira lama la kan tapi sebelum ni aku tak aktif....jarang blogwalking....jarang update blog sampai berhabuk...

Walaupun income Nuffnang seciput je tak macam orang lain....tapi aku bersyukur sekurang kurangnya ada la jugak dari takde langsung kan....usaha la sikit sikit lama lama jadi bukit....ni kira sebagai salah satu motivasi untuk aku la....mana la tau boleh jadi side income untuk aku lepas ni....kira lepas untuk bayar kereta aku bulan bulan ke hehehe....sekarang ni sekadar cukup untuk makan nasi goreng USA je....

Now sejak lepas kahwin ni semangat nak blogging ni semakin berkobar kobar.....adakah disebabkan faktor status isteri hidup aku berubah??? rajin blogging, rajin masak, rajin itu rajin ini kihkihkih....dulu pemalas sikit sekarang dah jadi perajin...what perajin???? boleh la muahahaha nangis cikgu bahasa melayu aku baca ni...

Okey...bye :)

****************************************
Like page MissNick Collection untuk mendapatkan update dan promosi terkini.

Kejayaan memerlukan pengorbanan yang bukan sedikit. Sentiasa tabah dan sabar. Insya Allah segala impian menjadi kenyataan :)
 
****************************************
 
 

2 comments:

  1. byk tu...BE...teruskan berblog

    ReplyDelete
  2. @ Encik Afendi...
    banyak la bagi blogger suam2 kuku ni hehe...tq...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails