22 October 2013

Berkenduri di Klang

Assalamualaikum....

Ni cerita dua hari lepas malam ni baru nak update....tak basi lagi kan...hari Ahad lepas 20 Oktober 2013....aku dan peneman setia sehidup semati cehhhhhh haha pergi kenduri kahwin kawan aku kat Taman Botanik, Klang....

Aku kan suka sangat pergi kenduri ni tau....boleh makan free of course la kan haha....aku suka tengok kemeriahan kenduri kahwin tu...dengan kanopi warna warni....lauk pauk yang sedap...tengah makan makan ada lagu....kalau kau pergi makan kedai biasa hari hari mana ada suasana macam tu...wahhhh gituuuu....dan dapat jumpa pengantin yang berseri seri di hari persandingan....dan juga jumpa kawan kawan.....time tu la korang nak bergambar ramai ramai berposing sakan nak lenjan pelamin pengantin tu haha...

Jom la kita tengok gambar ye....

Harus la berposing dengan kawan kawan dulu kan.....kenal sebab pernah sama sama terlibat dalam fashion event.....tu semua adik adik awal 20 an sebab tu la diaorang nampak muda dari aku hehe....aku ni dah akhir 20 an....kang ada yang cakap "eh kenapa kawan kawan kau semua muda, kau je nampak tua"....panggggggg!!!!


Okey giliran aku plak nak berposing....kalau takde gambar sorang sorang itu bukan Nik Azidah la....wajib ok tidak boleh tidak...kecuali time tak sihat baru takde mood nak bergambar....masukkan satu je la kang letak semua ada yang menyampah....


Giliran bergambar dengan pengantin plak....actually kawan aku Emy Milia ni mekap artis (MUA)....kalau korang nak dapatkan khidmat beliau boleh klik sini ye....cantik giler okey berseri seri sungguh pengantin baru ni....dah macam cinderella dengan gaun kembang tu....pink uolsssss....


Ini gambar pengantin berdua....susah benar nak tangkap gambar yang betul betul elok...ye la kat depan kan banyak kamera...sampai pengantin pun confuse dah nak pandang mana satu....

Okey dah cukup tak boleh lebih lebih hehe.....aku kalau dapat kad undangan akan usaha hadir kalau takde aral melintang pukang membujur lalu la....jauh kat negeri lain insya Allah aku cuba datang kalau ada kesempatan....ye la sama sama meraikan pengantin kan.....so sama sama happy...

Akhir sekali....selamat pengantin baru untuk Emy dan suami....semoga kekal bahagia ke akhir hayat....selamat menempuh alam rumah tangga.....bye :)

6 comments:

  1. pengantin baby face :D comel ja

    ReplyDelete
  2. bahagia je muka pengantin tu, anda bila lagi? hihi

    ReplyDelete
  3. @ Anis Najwa...
    aah pengantin ni lawa halus manis je orangnya hehe...

    @ zulhilmi tempoyak...
    haha ok....

    @ Iraz Irfan...
    of course la bahagia kata pengantin baru kan....ai plak dah kawin la uolsss huhu...pengantin lama ni...

    ReplyDelete
  4. simple je pelamin.. nice :)

    ReplyDelete
  5. @ Liza Licha...
    aah simple je diaorg buat sendiri...tak membazir dah jimat kat situ kan :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails