30 October 2013

Aku Paling Benci Bila dot dot dot

Assalamualaikum....

Aku kan paling tak suka la bila tengah tidur depan tv.....tiba tiba terjaga tengah tengah malam jam dua tiga pagi.....terkeluar iklan atau drama berkaitan dot dot dot....korang tau la kan sekarang banyak betul cerita cerita hantu kat tv tu....

Biasa la sementara nak tidur tu aku tengok tv dulu....sambil sambil tunggu en. husband balik kerja....kadang kadang terus tertidur depan tv....lepas tu tv plak yang tengok aku....

Nak tau apa jadi???? mesti dah susah nak tidur balik tau.....aku pandang kiri kanan kiri kanan hahaha....dan pandang belakang ishhhhh mengong betul rasa....tapi kalau dah ngantuk giler lantak la apa yang nak keluar kat tv tu aku tetap bantai tidur sepuas hati hehe.....

Aku bukannya jenis penakut giler tu....masa zaman bujang dulu selalu jugak dok sorang sorang....rumah dua tingkat plak tu...selalu tengok filem filem seram ni terutama dari Thailand dan Jepun hehe...cuma aku tak boleh terkejut je....sape tak terkejut wei tiba tiba buka mata keluar gambar menakutkan mengerikan haha....muka hancur la, mata tersembul la, takde mata la, rambut menggerbang dan macam macam la hehe....tu yang secara automatik aku terus pandang sekeliling.....hehe mintak jauh...ok bye!


Eh Kak Limah la....glamour uolssss..


2 comments:

  1. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini, Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. @ Tetamu Istimewa....
    Wslm...ok nanti saya masuk blogwalking n follow ye...thanks datang sini :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails