06 August 2013

Servis Kereta Maksudnya????

Assalamualaikum....

Pagi tadi pergi servis kereta kat Pusat Servis Proton, Pandan Indah....tapi bukan aku pun yang pergi hantar kereta tu tapi my husband......sebabnya aku sibuk nak pergi shopping hahaha tak habis habis lagi!!!!

Tak sempat nak berdua duaan tadi....kejar masa sebab suami kerja shift petang...so dia hantar aku ke LRT Cempaka...then dia hantar kereta ke pusat servis....lepas tu siap semua dia ambik kat stesen LRT...ye la aku shopping pun kejap je tadi....dah takde masa nak merendek pusing pusing tawaf SOGO tu....beli apa yang patut dan belah....memang membeli belah la tadi hehe.....

Bukan nak cerita pasal shopping okey....macam biasa la aku memang suka melalut!!!

Orang pergi servis kereta awal awal tapi aku last minute....kenapa???? sebabnya malas nak bersesak....ye la dekat dekat nak raya ni ramai yang hantar kereta untuk servis kan....nak balik kampung nak jalan jauh....so harus la cek itu ini betulkan apa yang patut...itu salah satu langkah keselamatan....

Ok done servis kereta....melayang RM200++....itu termasuk bulb headlamp sekali la....ye la dah sebulan lebih kot aku drive kereta dengan lampu buta sebelah kiri hehehe mentol lampu yang depan tu mati daaa....tapi takpe la bukannya selalu kan...nasib baik tiga empat bulan sekali servis kereta.....kalau setiap bulan maunya pitam aku...

Yang paling bestnya kan....dapat free sampul raya dari Proton....ala sampul raya je pun hehehe tak kisah la kan asalkan free...senang aku nak bagi duit raya kat budak budak dengan sedara mara....memang kutip sampul free je la aku dekat dekat nak raya ni...

Bukan setakat dapat sampul raya tau....yang paling syoknya dapat thermal lunch box...macam tau tau je kan aku ni memang suka bekas makanan lagi lagi yang kedap udara dan kemas macam tu....boleh bawak bekal pergi ofis....ada lambang Petronas lagi uolsss hehe...yang penting free okey freeeeee!!!




Kalau dah beria servis kereta dekat nak raya ni maksudnya apa???? balik kampung la....yeayyyyyyyy!!!!!

Ya Allah selamatkan perjalanan pergi dan pulang kami semua...amin...

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails