22 July 2013

Mood Lagu Raya Uolssss!!!

Assalamualaikum….

Apa kena dengan aku ni tiba-tiba balik kerja datang angin kuskus nak dengar lagu raya huahuahua…adakah gara-gara pergi Giant semalam dengar lagu raya buat aku hilang arah??? kat mana-mana pasaraya awal puasa lagi dah berkumandang lagu raya….tapi ok je dengar takde perasaan pun…

Atau sebab dah 13 hari kita puasa…so maknanya lebih kurang dua minggu lagi kita nak beraya hehe….dan maknanya aku boleh balik kampung yabedabedu !!!!!! tahun ni turn beraya kat kampung aku okey….sebelum kahwin lagi dah buat perjanjian hahaha ngek betul aku ni…nasib baik husband jenis tak kisah…tapi tahun depan turn kat kampung dia la plak kan baru adil dan saksama…

Hari ni aku balik awal sebab takde kelas petang….so sampai rumah tu lepak kejap tengok tv…dan terus on laptop pasang lagu raya….nasib baik dah ada kalau tak terpaksa la download…aku layan lagu raya yang lama je….yang baru ni tak minat la tak boleh masuk dengan jiwa aku…takde feeling raya orang kata hehe…maybe sebab aku membesar dengan lagu raya yang lama kot….


Macam ni la aku bila dekat nak raya mesti layang lagu raya tapi ni awal sangat….selalunya kurang seminggu nak raya baru aku dengar…..tapi korang nak tau aku masa kat Sabah dulu kan hari pertama puasa dah layan lagu raya ok….itu melampau sampai sekarang aku ingat hahahahaha!!!! ….ok bye!


2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails