23 July 2013

Boring Tahap Gaban

Assalamualaikum....

Sindrom resah gelisah dah datang hehe....hanya berlaku di bulan puasa, hari isnin dan jumaat, setengah jam sebelum ke kelas.....ye la dari pagi dok kat ofis...dari pukul 7.30 ok 7.30 pagi....bulan puasa ni semuanya diawalkan sebab nak balik awal....

Tak pernah aku update blog kat ofis tiba-tiba boleh update plak.....ni menggambarkan betapa aku dalam keboringan yang amat sangat dah ni huahuahua....macam-macam kerja dah aku buat di antara masa kelas pagi dan petang yang akan mula pukul 4.30....

Otak dah penat, mata dah mengantuk.....dan dah tak sabar nak masuk kelas tu yang dok gelisah sampai timbul perasaan bosan...sebab tiba-tiba je rasa masa lambat berjalan....lepas tu habis kelas boleh balik buka puasa....korang tau la bulan puasa ni jalan jengjengjeng yang amat...sangat tak syok drive lima or sepuluh km/jam dalam keadaan letih dan mengantuk....dan untuk pengetahuan korang aku tak pernah lagi buka puasa kat rumah time weekdays....selalu buka kat ofis atau dalam kereta je huhu...memang bawa bekal siap-siap la....takpe la tak kisah pun bukannya selalu kan hehehe...



Kejap je jadi muka takde perasaan macam ni....masuk kelas lepas ni ok la semangat berkobar-kobar balik....sebab aku lebih suka mengajar dan melayan student dari dok dalam ofis mengadap pc hehehe...bye!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails