23 February 2013

Contest Rumah Kebaya Malaysia

Sebenarnya dari awal lagi aku nak post pasal benda ni....tapi dok buat keje tu keje ni terus lupa hahaha....makan semut banyak ni ;P .....takpe la tak kira nak post jugak...

Siapa yang tidak kenal Rumah Kebaya Malaysia (RKM) kan....lebih lebih lagi bakal pengantin....macam aku jugak la asyik dok tengok pelamin la....busana pengantin la.....gorgeous giler okey tapi mampu tengok je la hehe....

So sekarang ni ada berita baik untuk blogger semua....tak kira la korang ni blogger wedding ke, fesyen ke, personal ke, blogger rojak macam aku ke (dalam blog macam-macam ada hehe) atau blogger apa-apa je la...sekarang ni pihak Rumah Kebaya Malaysia ada buat contest tau....kalau sesiapa nak merasa sponsor dari pihak Rumah Kebaya Malaysia jom la join contest ni.....boleh la feeling feeling retis kejap kan haha....

Contest ni dah bermula pada 1 Februari 2013 lagi uolsssss....dekat sebulan aku terlambat update...takpe tak basi pun kan....sesiapa yang ingin berkahwin pada tahun 2013 ni elok la tu join CONTEST BLOGGER ni....peluang ni uolssss tak nak ke dapat sponsor busana pengantin bernilai RM3500.....diulangi RM3500 okey.....kalau dapat tu memang akan jadi kenangan sepanjang hayat la....lagi la bagi orang yang tak pernah menang contest macam aku ni....macam mana nak menang sebab join pun tak pernah hahaha....ini pun aku tak join saje update nak ajak korang join....

Macam mana nak dapat ni? Jom kita tengok apa syarat-syaratnya.....pihak Rumah Kebaya Malaysia kata mudah sahaja....so korang klik la gambar bawah ni.....kat situ sudah terang lagi bersuluh apa yang korang perlu buat.....

Atau pun korang boleh klik link ni untuk keterangan lanjut https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151301357141785&set=a.209942226784.130385.179036286784&type=1&theater




P/S: Dah habis baca???? Ok apalagi cepat la.....aku tumpang happy je bagi sesiapa yang menang....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails