21 January 2013

Bubble Talk Comel

Macam biasa la keje aku google sana sini hal-hal nikah kahwin ni hehehe....tiba-tiba aku terjumpa satu page FB ni....semua items yang dijual comel comel cute cute.....rasa nak makan je!

Ok nama online shop ni ialah Oh Wow, Lovely! (OWL!) memang betul-betul wowwwww la....


aku suka dengan bubble talk ni...


ehhhh yang ni pun suka jugak.....colourful n nampak ceria + giler2 :D


owhhhhh nak satu macam ni bolehhhh!


Aku ada jugak la berangan nak buat photo booth dan bubble talk ni.....comel giler kot......ada la jugak tempat bergambar lain selain pelamin dan dalam bilik pengantin....then boleh buat gambar giler giler.....tetamu yang datang pun takde la boring kan asyik gambar kat pelamin je.....hohoho sila berangan ye (yesss berangan itu penting).....

Kalau takde pun takpe aku tak kisah pun....sebabnya kena utamakan banyak lagi perkara-perkara penting lain.....so bubble talk dan photo booth ni dah jatuh dalam perancangan yang ke seratus empat puluh lima....saje share ni sebagai inspirasi untuk diri sendiri dan juga bride to be lain kot2 ada yang tiba-tiba nak buat kan....

So kalau nak tengok pelbagai jenis design item lain yang cute lagi comel untuk hari bahagia uolssss boleh klik link ni ye https://www.facebook.com/ohwowlovelyxoxo


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails