26 November 2012

Keindahan Alam Ciptaan-Nya

Semalam masa tengah syok dok online....ada cahaya kuning masuk ikut tingkap....wahhhhh teruja akak terus keluar pergi kat balkoni....time tu dah dekat pukul 7 malam....ada sunset uolsssss.....aku ni jakun jarang-jarang tengok sunset dari balkoni rumah sendiri huhu....maklum la bukan selalu aku melekat kat rumah even hari cuti pun....

So sepantas kilat aku berlari masuk ambik DSLR.....apalagi aktiviti snap snap pun bermula la....actually aku lebih suka ambik gambar keindahan alam sebab kagum dengan kehebatan ciptaan Allah SWT...dan aku akan tengok berulang kali tanpa bosan hehe....

Jam 6.50 petang (24/11/2012)....lokasi Pandan Indah.....no editing...

Jangan nak mengutuk jangan nak mengata.....hasil gambar yang biasa-biasa je sebab aku bukan photographer lalalalala :D

Fotografi adalah hobi aku sejak zaman kamera guna kodak lagi uolssss suka sangat ambik gambar tapi faham-faham la banyak kekangannya.....so upgrade la sedikit demi sedikit ikut kemampuan....hobi ni adalah untuk kepuasan dan terapi minda selepas penat bekerja....gambar-gambar yang diambil akan dimasukkan ke page ni sedikit demi sedikit....jom ler jenguk walaupun tak cantik (dengan muka sipu-sipu malu)..... https://www.facebook.com/MissNickMyCapture

P/S: Dan aku juga suka bergambar....pantang nampak kamera hahahaha :D


4 comments:

  1. sama ler ngn hobby kter,
    suke amek gmbor n gemar bergambo jugak..hihi
    meh singgah blog, tgk bunga sakura yg chantek menawan:p
    http://kisahkami83.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. @ LuN@_aiDi

    Wahhhh jumpa kawan sehobi seminat hehe...ok nanti sy jenguk2 ye :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails