17 September 2012

Mood Raya Haha

Semalam Syawal meninggalkan kita.....harap berjumpa lagi dengan Ramadhan dan Syawal tahun depan...insya Allah :)

Ni haaaa nak citer sikit...setiap hujung minggu sebelum ni ada je jemputan ke open house....memang kenyang giler la sebab memenuhkan nafsu perut ni....tapi dah sampai penghujung Syawal takde la plak orang nak mengajak hahaha.....kempunan ok kempunan....

Maka hari ni pagi-pagi lagi aku bangun bersilat kat dapur.....jeng jeng jeng terhasil la menu untuk aku makan dari tengahari sampai ke malam iaitu rendang ayam dan nasi himpit.....tadaaaaaa eh gambar takde plak tak terfikir nak ambik gambar tadi....

Tapi seriously puas hati.....aku kalau bab-bab makanan tak pernah tak puas hati....puas hati sokmo la hehehe......tataaaaaa!




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails