03 July 2012

Sweet Giler Video Ni

Assalamualaikum semuaaaa....wah semangat gitu hehe....

Aku rasa mesti ramai dah tengok video akad nikah Irma Hasmie dan Redza Shah kan.....sorry aku lambat sikit update pasal ni huhu tak sempat tapi belum basi lagi kan....speechless bila aku tengok video ni ok....Ya Allah sangat sweet dan tenang je...

Pendek kata panjang kata ke....memang aku tak puas tengok gambar-gambar nikah diaorang dan juga video ni....rasa sejuk je hati....kawan-kawan aku pun cakap macam tu...


Kata speechless kan so tak nak la cakap panjang lebar....just congratulation atas ikatan suci itu dan semoga berkekalan ke akhir hayat....so kat sini aku nak share video bersejarah (29/6/2012) tu supaya aku boleh tengok banyak kali hehehe....

 


2 comments:

  1. meremang bulu roma tgk video ni..mmg sweet sgt...sejuk hati tgk...29/6 my besday..hehe..

    #semoga irma dan suami berkekalan hingga akhir hayat dan selamat berpuasa utk awk.. :)

    ReplyDelete
  2. hehe kan sweet giler....

    thanks selamat berpuasa juga :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails