04 February 2012

Mulut Puaka

Haaaaa MULUT PUAKA.......apa tu????? Mulut berhantu ke????? Atau mulut yang ada setan bertenggek lepak-lepak sambil menghasut?????? Lebih kurang la kot.......

Mulut puaka ni ada banyak jenis.......sama ada puaka sesama sendiri atau dengan kata lainnya dengan geng yang dah kenal rapat....ibarat kata-kata puaka itu boleh mengeratkan hubungan......gitu la katanya heheheh........itu lantak la kalau ada yang sakit hati atau terkecik hati pun sesama korang je kan......takde melibatkan orang lain....

Tapi yang tak tahan ni ada yang jenis mengamalkan konsep puaka tanpa mengira sempadan......hahhhh macam mana tu????? Kita yang tak tau apa2......konon ala2 muka tengah innocent dengan jiwa yang suci murni ni terkejut la kan.......eh apahal plak???? Lebih sadis lagi bila si mulut puaka itu langsung tak kenal kita.......dan kita pun tak kenal dia........

Jangan amalkan tau konsep mulut puaka tanpa sempadan ni......melompat2 setan dok menghasut dengan jayanya.......takde faedah pun semua tu banyak kesan negatif ok.....setan pun suka kalau manusia ni berpecah belah.....boleh berdarah jiwa raga orang tau.......

Helloooooo si mulut puaka......tengok gambar kat bawah ni.......macam tu la rupa korang......buruk tak???? Kalau nampak buruk jangan buat lagi ok.....Sekian!






4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails