24 January 2012

Korang Punya Pasal La Ni......!!!

Haiiiiiii selamat bercuti lagi.......*psstttt bagi yang cuti je ok muahahaha ;P


Ini citer semalam......dari pagi lagi aku dok plan nak masak apa untuk makan petang tu......so dalam kul 12 lebih gitu keluarkan la ayam nak bagi lembut......sambil2 tu dok menjahit batu2 kat tudung dan sekali sekala dok berFB......

Musim cuti ni ramai kawan2 yang balik kampung.....dok update status kat FB makan itu la makan ini la kat kampung menyebabkan hati aku jadi tak keruan......nak tau apa jadi???? Lantas aku simpan balik ayam tu dalam peti ais padahal dah siap2 nak masak time tu.....terus tak jadi huahuahua! Boleh gitu ko.....

Apa lagi sesi mencari makanan kelantan bermula selepas maghrib......akhirnya dapat jugak makan nasi kerabu + daging bakar + ayam percik......kenyang giler okey walaupun harganya dot dot dot......tapi demi selera tekak aku tak kisah pun bukannya selalu kan huhu....


P/S: Hari ni walaupun korang cuba jeleskan aku dengan macam2 makanan aku dah tak kisah....dah dapat okey!!! Dan satu lagi ada hari nanti aku balas dengan bukti bergambar hahahahaha.....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails