22 January 2012

Cuti??? Sangat Indah Ok!

Hari ni hari Ahad........ye semua orang tau.....ada yang tak tau ke meh sini nak sekeh kepala bagi kesedaran sikit.....

Hari ni dah hari kedua kita bercuti kan (bagi yang bercuti la.....yang tak cuti dok diam2 ok) .........bila dapat tahu kami staff2 akademik pun eligible untuk cuti seminggu macam students.......rasa nak melompat je time tu....tapi takde la melompat kan......aku just cakap yessss! yessssss! yessssss!



Cuti walapun sehari dah cukup berharga untuk aku......ye la sebab aku boleh fokus kat bisnes 100 persennnn kan.......kalau takde keje bosan gak kan kalau cuti lama2 ni......macam cuti sem lepas aku tak rasa apa-apa pun sebab memang masa tu fully terisi dengan macam2 kerja.....

Time cuti jugak aku boleh main masak-masak hehehe.....ingat time kecik je ke main masak-masak ni.......nak kata pandai masak tu tak la....tapi aku suka sebab kita boleh masak apa yang kita nak ikut selera tekak kita.....lagi puas hati kan.......guna je bahan-bahan yang ada kat dapur tu ikut kreativiti sendiri......kadang2 kalau takde idea aku main campak2 je hehehe asalkan jadi kan......

Ok daaaa nak sambung kerja......sebelum tu nak wish Happy Chinese New Year kepada rakan2 dan seluruh rakyat Malaysia yang berbangsa cina.....Happy Holiday ^_^

Tataaaaaaaa!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails