08 December 2011

Hari-hari Terakhir Semester

Salam sayang uolssssss....lama giler aku tak update blog....last update 28 Oktober hehehe....giler pemalas kan.....sorry :D

Diam tak diam...pejam celik pejam celik dah bulan ketiga aku kat tempat kerja baru...kejap je masa berlalu...


Rasa macam baru semalam mengajar......rupa-rupanya dah habis semester.....short sem so tak rasa sangat....student2 pun sedang berseronok guling-guling macam tenggiling sebab dah seminggu diaorang bercuti.....minggu depan tiba giliran aku plak untuk bercuti hehehe...suka suka suka ^_^


Banyak pengalaman yang aku dapat dan banyak perkara yang aku belajar sepanjang jadi lecturer kat sini.....aku bersyukur sangat2 dengan segala anugerah ini.....perasaan hati hanya Tuhan yang mengerti....pengalaman ini mendidik hati aku untuk lebih mencintai dan menghargai ilmu dan pengetahuan yang aku miliki.....akan aku jaga dan kongsikan dengan mereka yang memerlukan....walaupun kadangkala diri dan kesabaran teruji.....aku cuba tunaikan tanggungjawab sebagai pendidik sebaik mungkin....




Hari ni sangat busy siapkan apa-apa yang patut untuk department meeting yang terakhir untuk semester ni....mintak2 la semuanya ok....kalau ada kesilapan harap dimaafkan hehehe biasa la aku kan baru first sem kat sini....masih banyak perkara yang perlu dan sedang dipelajari :)


Ok.....tataaaaaaaa ^_^


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails