09 September 2011

CLEARANCE SALE???? Korang Suka????

Aku tak nak cakap banyak.....aku cuma nak bagitau yang missNick Collection sekarang ni tengah buat CLEARANCE SALE


Harga untuk setiap item memang sangat2 la murah ok.....berbaloi-baloi la hehehe...

Selepas balik dari cuti bercuti mencutikan diri sempena raya selama 10 hari ni....aku memutuskan untuk let go beberapa stock yang memang dah sangat2 limited ni dengan harga yang sangat2 murah tau....



Now kita cuci2 dulu stock yang ada ok.....stock baru akan menyusul kemudian tapi tak confirm bila sebab aku sekarang ni agak busy dengan preparation as a psychology lecturer......intensive revision tau sekarang ni hahaha.....ada beberapa hari lagi sebelum semester bermula....apapun aku sangat2 bersyukur tak terhingga akhirnya aku berjaya capai salah satu impian ini....hadiah Syawal yang cukup bermakna....Alhamdulillah aturan hidup yang aku tetapkan sendiri berjalan dengan tersusun berkat doa, usaha, dan kesabaran yang tak pernah putus.....gembira dan terharu tak terkata ni tau ;P.....aku harap dapat menjadi seorang pendidik yang baik dalam berkongsi ilmu yang ada ni :)

Boleh dikatakan kebanyakan impian2 dan matlamat2 yang aku tetapkan setakat hari ini dah tercapai sama ada cepat atau lambat.....yang penting kita mesti sentiasa positif. Jangan hari ni tanam, esok dah mengharapkan hasil. Apa yang selalu aku amalkan dalam hidup ni adalah jangan sesekali MERUNGUT, MENGELUH walau susah macam mana sekalipun. Mesti selalu bersyukur.....Insya Allah hidup kita tenang dan lapang. Now usaha untuk matlamat seterusnya.....perancangan harus rapi bergantung kepada keadaan hehe....waaaaaa nak kawin hahahaha....


Salam Syawal untuk semua.....sayang korang ^_^ Tataaaaa


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails