09 August 2011

Yeayyyy Balik Kampung

9 Ramadhan.....9 Ogos....4.37 am

Alang-alang dah lewat pagi tu terus la berjaga sampai ke sahur...kalau ikutkan memang ngantuk tapi kalau tidur mau terbabas tak bangun huhu....sambil tu dok siapkan tempahan tudung customer ni...takde dalam gambar kat blog bisnes coz special request ni hehe....dah siap nanti aku masukkan tapi sebagai display je la...

Sebenarnya kan aku tengah eksaited nak balik kampung ni....macam nak balik esok je hahaha...padahal nak balik weekend ni.....sila bersabar ok :D

Dah terbayang-bayang makanan kat bawah ni hehe.....awal-awal dah bagitau mak nak makan nasi kerabu ngan ayam percik....ye la sejak puasa ni baru sekali aku makan tu pun kureng menyengat la sebab bukan pure kelantan...

Sumber: Google Image

Haha jaga-jaga korang yang selalu post makanan best2 bulan puasa ni....terutama Fadh ngan Sue.....Has aku harap ko jumpa ni kat Batu Pahat ok...usaha tangga kejayaan kihkihkih...

4 comments:

  1. nasi kerabu, faveret akak tu

    ReplyDelete
  2. hehe tu la kak sama la kita.....mentang2 la dok jauh ngan kg mcm2 nak dimakan ni....

    ReplyDelete
  3. dulu anak saya kate tu nasik kelabu...hahaha

    ReplyDelete
  4. haha budak2 ni lucu tau...mcm anak kwn sy dok sibuk sruh belikan roti janda...maknya dok pkir apa bnda la anak aku ni...rupa2nya roti jala haha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails