31 August 2011

Salam Aidilfitri

Sticky post sampai raya....untuk entri lain sila selak2 ke bawah ye :)


Assalamualaikum......

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada kaum keluarga, saudara mara, sahabat handai, kawan2 yang jauh dan dekat, para pelanggan missNick Collection, kawan2 Facebook, Twitter, Blog, dan sesiapa sahaja yang mengenali diri ini........saya ingin memohon ampun dan maaf seandainya ada terkasar bahasa, tersalah bicara sepanjang perkenalan kita semua.


Kepada yang berada jauh dari kampung tu termasuk la saya hehe.....hati-hati memandu ye.....jangan dok bergalok plak kat dalam kete tu. Jangan dok lorat sangat nak sampai kampung.....bawak tak laju pun takpe sampai jugak. Biar lambat asal selamat. Jadilah pemandu yang berhemah.....tak payah nak tunjuk lagak aku hebat di jalanraya ok hehe. INGATLAH INSAN YANG TERSAYANG ^_^



P/S: Ucapan raya ini juga adalah bagi pihak Izwan Shah.....dah banyak hari dia dok suruh buatkan ni tapi saya tak sempat......so semalam dapat hadiah handbag raya terus buat cepat2 hehe....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails