11 August 2011

Kenapa Aku Busy?

Kenapa aku asyik busy je lately kan......memang tak cukup rehat...tak cukup tidur...banyak keje tau huhu...

Jawapannya ialah asyik dok belek benda kat bawah ni je la hehe......ye la dok menjahit lagi dengan keje lain lagi so agak terkejar2 jugak la....

Ok sempena raya ni missNick Collection ada buat tudung yang sangat glamour dan gorgeous untuk anda.....harga memang sangat berpatutan....hanya menggunakan high grade acrylic stone......dijamin puas hati ^_^

Nak tau lebih lanjut dan lebih banyak koleksi.....dijemput la adik, kakak, abang, makcik, pakcik, datuk, nenek ke http://missnickcollection.blogspot.com/








Happy Shopping Ollsssss :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails