06 August 2011

6 Ramadhan

Kejap je rasa dah 6 hari kita berpuasa kan....dan disebabkan super duper letih yang menimpa diri dah 2 hari aku tak bangun sahur hehe.....hari ke-4 puasa sedar2 tengok jam dah pukul 5.45......esoknya plak terjaga pukul 6.15.....emmm tak boleh nak buat apa la....

Nasib baik bukan keje tengah panas ke......angkut2 barang ke...kalau tak mau pitam tak cukup makan takde tenaga.....so harus la bersyukur hehe :)

Even tak bangun sahur tak rasa apa2 la....ok je.....

Hari ni puasa yang ke-6 konpem aku bersahur......nak tau nape???? Sebab sampai sekarang aku tak tidur2 lagi.....tadi dok siapkan tudung sampai kul 2.30 pagi.....alang2 dah lewat tu tunggu la untuk sahur terus....kang kalau tidur mau terbabas ni sebab badan penat sangat.....aku kalau dah penat memang tidur mati la....alarm jerit kat tepi telinga pun memang tak sedar dah hahaha...

Lepas sahur nanti nak ambik gambar tudung......tak tau la rupa aku macam mana nanti hahaha agak2 macam panda ke macam hantu terus.....ye la dah 2, 3 hari tak cukup rehat, tak cukup tidur......muka dengan mata dah macam orang demam dah ni....

Dah settle semua keje....aku nak tidur puas2.....nantikan kemunculan tudung raya baru dari missNick Collection ok ^_^

4 comments:

  1. buat masa ni masih ok lagi la, masih bersemangat bgn sahur, tak tau le pulak lepas ni

    ReplyDelete
  2. harap2nya semangat tu sampai ke akhir ramadhan la ye kak hehe

    ReplyDelete
  3. zie hari² bersahur paksakan diri nelan nasik. pasalnya mata terlampau ngantok..hehe

    ReplyDelete
  4. tu la time sahur semua benda jd tawar kat tekak....telan je la hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails