30 June 2011

Hai darlingggggggg!!!!

Tadi kan dalam lebih kurang pukul 2.30 petang gitu la.....selepas sesi melantak KFC kat The Mall....aku berjalan dengan penuh ayunya....eh eh tak bila masa aku berjalan ayu ni....berjalan la aku dengan lajunya ke Stesen LRT PWTC tu.....nak balik rumah la ni...

So dah sampai situ pergi la beli tiket.....dah siap tu ambik tiket dan simpan baki dalam purse...tiba-tiba langkah ku terhenti....sejuta tangan telah menahan ku...ingin ku maki mereka berkata...tak perlu kau berlari mengejar mimpi yang tak pasti....

Ok kembali ke pangkal jalan ye....tiba-tiba terfeeling Ramli Sarip plak hehe lagu feveret aku tu Kamelia.....tiba-tiba aku dengar "hai darlingggggg" serentak dengan bau yang menyucuk hidung.... entah dari mana datang muncul kat tepi aku hahaha......bawak 2 beg plastik kuning besar giler kat atas belakang....dengan muka terkejut cepat-cepat aku blah dari situ terus masuk naik escalator menuju ke platform......aku dah sampai atas tu aku tengok orang tu naik jugak......huaaaaa aku terus menyorok jauh sikit.....nasib baik LRT ke Ampang sampai cepat huhu...

Bukan apa aku takut kan tiba-tiba dipegangnya aku tak nak lepas ke apa....tiba-tiba ada pisau ke....aku tak sanggup hahahaha....bukan apa aku ni dari dulu lagi memang takut giler dengan mereka dari golongan ni...sebab mereka boleh bertindak di luar kawalan tanpa kita duga.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails