22 April 2011

Terima Kasih Semuaaaaa

Hai, Assalamualaikum dan salam hari Jumaat. Hari ni nak buat entry ringkas je tak ada bebel bebelan atau rapu rapuan ok hahahaha...

Sebenarnya saya rasa sangat-sangat terharu dengan ucapan yang telah diterima semalam. Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk menyambut ulang tahun yang ke 17 tahun.....opssss ????? tahun pada 21 April 2011 hehe. Banyak ucapan yang saya terima dari kawan-kawan yang dikenali dan juga kawan-kawan maya ni.....saya lupa angka yang tepat tapi jumlahnya 200 lebih la. Alhamdulillah saya sempat balas semuanya walaupun sibuk berbisnes...hope tak ada yang tertinggal ye :)

Macam-macam ucapan yang diterima sampaikan hati saya jadi berbunga-bunga, gembira, dan terharu. Doa kalian semua menyebabkan saya bertambah semangat untuk berusaha jadi yang terbaik dalam hidup dan kerjaya....juga jadi insan yang berguna untuk diri sendiri, keluarga, dan masyarakat.

Jadi di kesempatan ini juga saya mendokan anda semua dipanjangkan umur, murah rezeki, dan berjaya dunia akhirat, dan sentiasa berada dalam lindungan dan rahmat-Nya....Amin :)

Saya Sayang Anda Semua...muahhhhh!!!!


P/S: yeahhhhhh terima la kek choc indulgence dari Secret Recipe....kek kegemaran saya ni tau....suka giler ngan kek ni hehe...tiba-tiba jadi kecur :P


2 comments:

  1. yaaa... kek 2 mcm sedap.. mai lah skit..

    ReplyDelete
  2. hehe bukan mcm sedap tau....mmg sedapppp sgt...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails