01 January 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Happy New Year 2011...yahuuuuu!!!!! Pejam celik pejam celik cepat betul masa berlalu...tiba-tiba dah melangkah masuk ke tahun 2011....good bye 2010........

Alamak tahun dah bertukar....maknanya umur aku pun ikut serta bertukar ni huhuhu....oh tidak!!! Helloooo muda lagi ok...diulangi muda lagi....full stop.

Tapi korang jangan tanya apa azam tahun baru aku ye....sebab aku tak pernah berazam setiap kali masuk tahun baru....Hari-hari aku berazam nak jadi yang terbaik, majukan diri, nak kembangkan kerjaya, dan berusaha capai segala impian aku...Apa yang aku dapat sekarang ni adalah lahir dari azam aku setiap hari....Setiap hari berazam maka setiap hari kita akan rasa semangat untuk dapatkan apa yang diingini...

Actually rasa agak sedih jugak la meninggalkan tahun 2010 ni sebab banyak betul kenangan pahit manis dalam kehidupan....tahun start bisnes sendiri secara serius dan sepenuh masa...tahun susah dan senang, banyak cabaran serta mengajar aku erti hidup yang sebenar...

Apa pun aku gembira sangat dengan kehadiran 2011 sebab banyak perancangan yang perlu dilaksanakan....Wahhhh tiba-tiba rasa macam ada satu semangat baru....Apakah itu????????????? Tunggu.............

Hehehe ok jumpa lagi....bye ^_^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails