18 June 2010

Spam Menyepam!!!!

Haaa ni dia nak pesan kepada mereka yang dok kalut nak jadi Internet Marketer tu tolong la jangan dok SPAM email orang lain dengan produk-produk or program-program yang entah apa-apa tu....aduiiii macam-macam program untuk dapat duit dengan cara senang diaorg promote...daftar RM20 dapat Rm5000 sebulan la...login facebook dapat RM100 la...setiap masa duit masuk ke akaun la tak payah nak kerja sungguh-sungguh...dok depan laptop or pc pun dapat duit...belum lagi dengan ebook-ebook sampah tu...dlm 1 hari boleh dapat lebih 10 email yang sama...giler takde keje ke apa....AKU EMO skit ni hehe.......

Kalau macam tu tak payah korang dok sibuk-sibuk lagi nak keje 5,6 hari seminggu dari pagi sampai petang kalau dah benda tu banyak untung...buat susah je kan....dok canang sana sini tapi aku tengok korang tak kaya-kaya jugak dok macam tu je huhuhu...

Kenapa la wujud Internet Marketer yang macam ni ye...dok hantar email ke alamat-alamat email orang lain tanpa diminta...tu la orang sibuk nak bisnes dia pun sibuk nak bisnes jugak...kesudahannya korang pikir la sendiri!!!!!

So kalau nak jadi IM tu biar la dengan cara yang berhemah sikit ok...jangan la buat macam ni..

Aku cukup kagum dengan Internet Marketer yang memang bersungguh-sungguh berusaha dengan jalan yang betul...so kalau nak jadi IM yang baik selalu la belajar dan mengikuti perkembangan mereka...contohnya Zamri Nanyan, Zul SmartUsaha, dan ramai lagi...hehe jangan marah ye kalau ada yang terasa...sekadar luahan :)

4 comments:

  1. taw xper...kat shoutbox aku slalu ader spammer yang letak url diorag..benci tol..huhu

    ReplyDelete
  2. nk buat mcm mna dh tu je diaorg tau buat hehe

    ReplyDelete
  3. betul..tu la bila suh blajar tak nak, pas tu myusahkn org..IM yg jns spammer ni tak akn bertahan lama..untung pun ciput..pas tu kt facebook sibuk megetag member2 yg de rmi kwn.. tujuan nk tarik perhatian kwn member tu..pas tu bila tnya sila tgk checkbox..konon xmau ckp byk..nk niaga tp myombong..nak dpt email org, bila dgn cara yg betul..guna sistem autoresponder..klu org tak suka bila2 masa bleh unsubscribe..

    ReplyDelete
  4. hahaha tu la modal diaorg...pegang duit byk2...tunjuk kete besar...bila ditnya sila cek inbox huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails