20 May 2010

Kerja Baru

Sekarang ni banyak betul kerja sampai tak menang tangan....huhuhuu nk tau apa???? buat hobi aku la.....BISNES....hidup aku sunyi tanpa bisnes ni....di samping tu boleh la cari duit lebih dan yang paling penting pengalaman tu..dari zaman sekolah lagi dok bisnes macam2...jual barang2 dalam katalog la (kasut, handbag, mekap, kosmetik, pakaian, ubat2 tradisional)...masa study kat Sabah aku bisnes mutiara dan kristal la plak...pergi mana2 pun ada je benda aku nak bisnes hehehe

Aku pun tak tau la nape aku ni memang tak boleh nak kerja dengan orang...mesti cepat bosan...sebab apa aku ni jenis tak suka sangat dipantau nanti boleh buat otak dan jiwa aku jadi sesak hehehe...lebih suka kerja secara bebas buat apa pun mengikut usaha dan kreativiti sendiri.....kecuali kerja tu takde nak syarat itu syarat ini...maksudnya kita bebas tentukan sendiri asalkan apa yang bos bagi tu kita mampu lakukan dengan baik mengikut masa yang ditetapkan....

Maka pikir punye pikir buat la bisnes secara online...

Jom lawat blogshop aku kt http://missnickcollection.blogspot.com/.....

Ok....jom shopping!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails